دوشنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۸۶

قلیان

دوباره قلیان‌ها جمع‌آوری می‌شود.حجاب که جمع آوری شد. نوبتی هم باشد نوبت قلیان است. علت جمع‌آوری هم خطرناک بودن مصرف آن اعلام شده است. ای کاش آمار مرگ و میر ناشی از مصرف قلیان، اعلام می‌شد. (البته لطف کرده و اعلام شده است که مصرف آن در منازل اشکالی ندارد. بابا گلی به جمالتان. بنده نوازی فرموید)
راستی اگر علت جمع‌آوری قلیان مرگ و میر است چرا اتومبیل‌ها را جمع آوری نمی کنید؟ آمار مرگ و میر در تصادفات رانندگی حتا از میزان کشتارهای روزانه عراق بیشتر است. البته با سهمیه بندی بنزین تقریبن یک جور جمع‌آوری نیز مد نظر است و باید منتظر بود که آمار کاهش تصادفات بعد از سهمیه بندی به سمع و نظرمبارکمان برسد. ولی به طور جدی روی پیشنهادم فکر کنید. بفرمایید مردم اتومبیل‌ها را ببرند لب دره‌ای و پرتاب کنند توی دره سپس عکس آن را گرفته به همراه فتوکپی و پلاک و عوارض و غیره به مراکز پستی ارائه کرده و رسید دریافت دارند. اصلن ذوبشان کنید و باهاش بیل درست کنید. (نه نه بیل بد است ملت بیکار میشوند می زنند سر و کله یکدیگر را می شکنند)
می‌فرمایند: "جوانان باید به سمت میادین ورزشی بروند و ورزش کنند."
الهی که ما به قربان این کلام ملکوتی و شیوا و نغز برویم که هر نقطه اش یک ملیون می ارزد، بلکم بیشتر. ولی آخر اگر جوانان با این غلظتی که می‌فرمایید به میادین ورزشی بروند، به علت کمبود امکانات این رفتن به شکل هجوم در می‌آید که . هجوم هم معنایش معلوم است. آن‌گاه اعلام نمی‌کنی : "در اثر هجوم عده‌ای ورزشکار نما به استادیوم ...خسارات جانی و مالی فراوانی به سالن و ورزشکاران و ورزش دوستان واقعی وارد شد و زین پس از حضور این ورزشکار نمایان به استادیوم‌ها جلوگیری میشود؟"
ما که تو را می‌شناسیم نوکرتیم.

3 Comments:

At ۳/۱۴/۱۳۸۶ ۲:۳۵ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

ظرف دو سه سال گذشته این چندمین بار است که قلیان ها جمع می شوند و دوباره راه اندازی؟ نمی دانم چرا هروقت سوژه گیر نمی آورند یک گیری به این قلیان می دهند! البته احتمالا تا دو سه ماه دیگر دوباره قلیان آزاد می شود... اواخر سال به حضور پرشکوه ملت پای صندوق های رای نیاز است... برای آن موقع هم رحمت و رافت اسلامی شان گل می کند دوباره

 
At ۳/۱۷/۱۳۸۶ ۱:۱۵ بعدازظهر, Blogger Janus said...

مجمود تحفه میگه
مشگل ما اینه؟
اینه مشگل ما؟
اینه؟
اینا که کردیم هیچ بارم میکنیم

 
At ۳/۱۹/۱۳۸۶ ۹:۲۶ قبل‌ازظهر, Anonymous ناشناس said...

Akhe Ghalyoon az mod oftade gharare CRACK mod she :)))))

 

ارسال یک نظر

<< Home